این سایت در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی میباشد.

MyWeather اپلیکیشن مفیدی در حوزه‌ی آب‌وهوا است که تم‌های مختلف و زیبایی دارد.

 اپلیکیشن آب‌وهوای MyWeather اپلیکیشنی است که از لحاظ پیش‌بینی هوا مانند اکثر برنامه‌ها عملکرد مقبولی دارد؛ اما آنچه این اپ را از دیگران متمایز می‌کند، امکانات جالب و تم‌ها متعدد و جذاب آن است. در این اینفو این اپلیکیشن را معرفی می‌کنیم. پس با اینفو همراه باشید.

طراحی این برنامه ساده و بهینه است. در صفحه‌ی اول یا همان Today، وضعیت هوای شهر انتخاب‌شده برای امروز و تا ده روز آینده را می‌بینید. علاوه‌براین، ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید دمای امروز را با روز قبل مقایسه کنید که این امکان نیز مهیا شده و می‌توانید حداکثر و حداقل دمای روز قبل را مشاهده کنید.

MyWeather
MyWeather

با پایین‌رفتن در این بخش، می‌توانید اطلاعات دقیق‌تر شرایط جوّی را ببینید؛ مانند رطوبت هوا و وزش باد و تابش UV. درادامه، موارد دیگری می‌بینید که می‌توانید با انتخاب دکمه‌ی Edit از بالا سمت راست این بخش، هریک را غیرفعال کنید یا ترتیبشان را تغییر دهید. این موارد شاخص کیفیت هوا، محدودیت تردد خودروها، لباس مناسب برای امروز، احتمال سرماخوردن، محافظت موردنیاز برای UV، طلوع و غروب خورشید و ماه، پیش‌بینی ساعتی امروز و پیش‌بینی دقیق‌تر روز‌های آتی را شامل می‌شود. البته، دو ویژگی اول در زمان نوشتن این مطلب دردسترس نبودند. با کشیدن صفحه به طرفین نیز می‌توانید بین شهرها جابه‌جا شوید.

MyWeather
MyWeather

در صفحه‌ی My World، می‌توانید فهرست شهرهای مدنظرتان را ویرایش کنید و پیش‌بینی هوای آن‌ها را ببینید. با انتخاب هرکدام هم، صفحه‌ی مرتبط نمایش داده می‌شود. در این قسمت و بخش قبلی، با کشیدن صفحه به‌سمت پایین، می‌توانید اطلاعات را به‌طوردستی به‌روز کنید. همچنین، در این قسمت مکان افراد دیگر را می‌توانید اضافه کنید تا از هوای محل زندگی‌ها آن‌ها نیز مطلع شوید.

MyWeather
MyWeather

در همه‌ی صفحه‌ها، با انتخاب دکمه‌ی اشتراک‌گذاری می‌توانید اطلاعات مدنظرتان را در قالبی زیبا و به‌شکل متنی یا تصویری برای دیگران ارسال کنید. همچنین در صفحه‌ی Share، این امکان وجود دارد و با انتخاب شهر مدنظر از بالای صفحه، می‌توانید اطلاعات آب‌وهوا آن را به‌اشتراک بگذارید.

MyWeather
MyWeather

درنهایت، به بخش تنظیمات این برنامه می‌رسیم که در صفحه‌ی More قرار دارد. از این قسمت می‌توانید همه‌ی ویژگی‌های جذاب این برنامه را کنترل کنید. در ابتدای صفحه، تم‌های مختلف را داریم و حتی با انتخاب تم Life، هربار که اپلیکیشن را بازکنید، تم جدیدی به‌صورت تصادفی انتخاب می‌شود. در زیر این قسمت، می‌توانید آیکون برنامه را تغییر دهید. با انتخاب «?» از بالا سمت راست، معنای آیکون‌های آب‌وهوایی تم انتخاب‌شده را می‌بینید و در قسمت Settings که دکمه‌ی آن در بالا سمت چپ صفحه قرار دارد، می‌توانید به تنظیمات مختلف مانند فهرست شهرها، نوتیفیکیشن‌ها، اطلاعات نمایش‌داده‌شده و واحدها، ویژگی‌های ویجت و برای دستگاه‌های iOS، تنظیمات ۳D Touch، ساعت اپل و میان‌برهای سیری، دسترسی داشته باشید.

ویجت‌های متعدد MyWeather نیز بسیار مفید هستند و چهار مورد اطلاعات کیفیت هوا (که البته در زمان نوشتن این مطلب کار نمی‌کرد)، هوای شهرها، هوای امروز و اطلاعات هفتگی را شامل می‌شوند. همچنین با لمس سه‌بعدی آیکون برنامه در آیفون، اطلاعات مفید همراه‌با دسترسی سریع به شهرهای مختلف نمایان می‌شود.

MyWeather
MyWeather

درمجموع، اپلیکیشن MyWeather به‌دلیل ویژگی‌های مفید و ظاهر جذابش می‌تواند جایگزین مناسبی برای اپ‌های معروف این شاخه باشد. کاربران نیز درمجموع واکنش مثبتی به آن نشان داده‌اند و این برنامه در اپ‌استور و گوگل‌پلی به‌ترتیب امتیازهای ۴.۴ و ۴.۱ را کسب کرده است.

دیدگاه‌های خود را درباره‌ی اپ MyWeather با ما و دیگر کاربران اینفو به‌اشتراک بگذارید.

نکات مثبت

  • طراحی زیبا و تم‌های متعدد
  • اطلاعات آب‌وهوایی کامل و مفید
  • امکان افزودن مکان دوستان
  • امکان به‌اشتراک‌گذاری وضعیت هوا به‌شکل متنی و تصویری
  • امکان تغییر آیکون برنامه
  • ویجت‌های متعدد کاربردی

نکات منفی

  • کارنکردن ویژگی مربوط‌به کیفیت هوا و محدودیت تردد در زمان نوشتن این مطلب
Array
00:00
00:00
تفریحی - سرگرمی بدون نظر 747 views

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از تایید مدیریت درج خواهد شد

هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !